Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » napęd osi Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL) » mechanizm różnicowy Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL)

mechanizm różnicowy do HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL)

wybierz typ samochodu HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 56
Wysokość 1 [mm] 8
Wysokość 2 [mm] 11,5
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960282149
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 58
Wysokość 1 [mm] 8
Wysokość 2 [mm] 11,5
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960281982
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55,5
Wysokość 1 [mm] 9
Wysokość 2 [mm] 10,8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
nr EAN 3358960278326
Indeks: OYO 30P4008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Pierścień uszczelniający wału, różnicowy
Nazwa: USZCZELNIACZ PÓŁOSI
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! (LEWY) HONDA ACCORD 90-02, AERODECK 94-97, WAGON 91-97, BALLADE (4DR) 97-00, CIVIC 88-09, CIVIC COUPE 94-00, CRX 92-97, CR-V 97-01, HR-V 99-05, INTEGRA 93-99 (35X56X8)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 91205PL3A00
Numer dostawcy: 30P4008-OYO
Parametry:z uszczelką wargową przeciwpyłową Wysokość 1 [mm] : 8
Wysokość 2 [mm] : 11,5
Średnica wewnętrzna [mm] : 35
Średnica zewnętrzna [mm] : 56
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mechanizm różnicowy

Mechanizm różnicowy


Dyferencjał jest nieodłączną częścią układu jezdnego. Jego zaletą jest zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa. Jego działanie polega na zwiększeniu obrotów koła, które ma mniejsze obciążenie. Na przykład podczas skręcania rozkłada prędkość obrotów między kołami osi, aby pokonanie zakrętu było łatwiejsze (koło zewnętrzne w czasie zakrętu musi mieć szybsze obroty, niż koło wewnętrzne). Najlepiej działanie dyferencjału widać podczas jazdy terenowej. Sprawny układ różnicowy można łatwo sprawdzić przez podniesienie kół osi napędowej, wyłączenie silnika i wrzucenie biegu. Następnie należy przekręcić jednym kołem samochodu, a drugie powinno kręcić się w drugą stronę, oznacza to, że układ jest w pełni sprawny. W przypadku pojazdu silnikowego z napędem na cztery koła, zastosowane są dwa dyferencjały, na przedniej osi i na tylnej osi.

Dwa układy są połączone ze sobą wałem napędowym. W takich pojazdach jak samochody terenowe, ciągniki itp. są zamontowane specjalne mechanizmy blokujące mechanizm różnicowy. Jest to przydatne, gdy pojazd zostanie unieruchomiony na miękkiej ziemi, powoduje to kręcenie się obu kół z jednakową prędkością bez względu na obciążenie kół. Gdy samochód bez włączonej blokady dyferencjału utknie w błocie zazwyczaj, kręci się tylko jedno z kół, co uniemożliwia poruszanie się pojazdu. Mechanizm różnicowy jest zbudowany ze stożkowych kół zębatych, obudowy, półosi napędowych, wału napędowego, pierścieni ślizgowych i koła talerzowego.

W nowoczesnych samochodach można spotkać różne typy mechanizmów różnicowych, na przykład: z kołami zębatymi stożkowymi, z przekładnią planetarną. Mechanizm różnicowy powinien mieć zapewnioną odpowiednią ilość oleju. Powinno być go odpowiednio dużo, żeby układ służył przez długie lata. W obecnych samochodach wymiana oleju przekładniowego powinna nastąpić co około 100-150 tysięcy kilometrów. W przypadku uszkodzenia układu następuje problem z ruszeniem samochodu z miejsca.