cena brutto:
13.00 zł
9.01 zł
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś przednia dodatkowa |
| nr EAN | 3358960172709 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |
Status produktu: Normalny
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 60 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś przednia dodatkowa |
| nr EAN | 3358960172709 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Typ skrzyni biegów | EMM, ETX, DEY |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 46 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 12,8 |
| Wysokość 2 [mm] | 16 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| nr EAN | 3358960206572 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Wersja | TORSEN |
| Wersja | TORSEN |
| Wersja | TORSEN |
| Wersja | TORSEN |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Strona zabudowy | wylot |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Typ skrzyni biegów | DQT |
| Wersja | TORSEN |
| Wersja | TORSEN |
| Wersja | TORSEN |
| Wersja | TORSEN |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Strona zabudowy | Oś napędowa |
| nr EAN | 3358960135995 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 61 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 67 |
| Wysokość 1 [mm] | 12 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Strona zabudowy | Oś napędowa |
| nr EAN | 3358960565273 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Strona zabudowy | wlot |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 43 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 43,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 75,0 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 4054224002773 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| TECDOC-Nr silnika | 11498 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| TECDOC-Nr silnika | 11499 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa | |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Status produktu: Normalny
| Grubość [mm] | 6 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,008 |
| nr EAN | 4046001639630 |
Status produktu: Normalny
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii mechanizm różnicowy do Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.5 TDI Syncro/4motion.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.5 TDI Syncro/4motion
produkowanego od 1998.12 do roku 2000.11
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii mechanizm różnicowy do Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na mechanizm różnicowy do Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen
z rocznika od 1998.12 do roku 2000.11, i mocy silnika 150 KM
.