Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » zawieszenie i amortyzacja Fiat IDEA (350_) » mocowanie amortyzatora Fiat IDEA (350_)

mocowanie amortyzatora do FIAT IDEA (350_)

wybierz typ samochodu FIAT IDEA (350_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Metal
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4027816487265
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 140,0
Materiał Stal
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,48
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4027816487272
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4047437377622
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4013872756568
Masa [g] 672
nr EAN 3413521974021
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.