Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » zawieszenie i amortyzacja Fiat MULTIPLA (186_) » mocowanie amortyzatora Fiat MULTIPLA (186_)

mocowanie amortyzatora do FIAT MULTIPLA (186_)

wybierz typ samochodu FIAT MULTIPLA (186_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
parzyste numery artykułów SM0038
nr EAN 8052553323930
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
parzyste numery artykułów SM0037
nr EAN 8052553323961
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
parzyste numery artykułów SM5387
nr EAN 781552953869
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
parzyste numery artykułów SM5386
nr EAN 781552953876
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 1235
nr EAN 5902048023025
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 1125
nr EAN 5902048023032
Strona zabudowy oś przednia, na górze
Strona zabudowy z lewej
Wymagana ilość 1
nr EAN 5908229959978
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.