Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ zapłonowy Citroën C4 CACTUS » moduł zapłonowy Citroën C4 CACTUS

moduł zapłonowy do CITROËN C4 CACTUS

wybierz typ samochodu CITROËN C4 CACTUS:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047026095456
cena brutto:
115.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759506578
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379129881
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379325412
cena brutto:
117.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 8435050636435
cena brutto:
125.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,270
nr EAN 4054224034057
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 3
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300796025
nr EAN 8001063831886
Napięcie robocze [V] 12
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074281215
cena brutto:
182.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326490979
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Ciężar netto [g] 275
nr EAN 5902048028419
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,270
nr EAN 4054228034053
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.