
| Ciężar [kg] | 0,53 |
| Ilość otworów | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379089628 |

| Ciężar [kg] | 1,081 |
| nr EAN | 5902925205438 |

| nr EAN | 8001063836515 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia DIN |
| nr EAN | 5907558562613 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |

| Opcja wyposażenia | D.I.S. |
| Ciężar netto [g] | 1180 |
| nr EAN | 5902048037060 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025