Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ zapłonowy Ford FOCUS C-MAX (DM2) » moduł zapłonowy Ford FOCUS C-MAX (DM2)

moduł zapłonowy do FORD FOCUS C-MAX (DM2)

wybierz typ samochodu FORD FOCUS C-MAX (DM2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047026032338
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,2
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379090686
cena brutto:
138.01 zł
 Kup
nr EAN 8435050625996
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300589122
cena brutto:
47.99 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,204
nr EAN 5902925204868
nr EAN 8001063860954
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5902659725165
cena brutto:
65.01 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480635
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Ciężar netto [g] 190
nr EAN 5902048015471
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,24
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ)
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,26
nr EAN 3276422452490
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.