
| Napięcie znamionowe [V] | 14 |
| nr EAN | 3165143593998 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759457535 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759498514 |

| Ciężar [kg] | 0,878 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883011 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883000 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883051 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883020 |
| nr EAN | 8053379090327 |

| Ciężar [kg] | 0,630 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883051 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883075 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883036 |
| nr EAN | 8053379091591 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa |
| nr EAN | 4082300589115 |

| Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079388085 |

| nr EAN | 8001063974583 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
| nr EAN | 5907558562439 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
| Cewka zapłonowa | bez przewodu zapłonowego |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074582831 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
| nr EAN | 4010326480277 |

| Opcja wyposażenia | D.I.S. |
| Ciężar netto [g] | 1000 |
| nr EAN | 5902048015693 |

| Ciężar netto [g] | 1000 |
| nr EAN | 5902048015655 |

| Ciężar netto [g] | 970 |
| nr EAN | 5902048016140 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,93 |
| Tryb pracy | elektryczny |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025