
| Technika połączeń | Sawtooth |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
| Ilość połączeń | 1 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ograniczenia producenta | System BOSCH |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| nr EAN | 4014427025634 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-958 |
| nr EAN | 5012759398043 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759494387 |

| Ciężar [kg] | 0,52 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883067 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883009 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883049 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883074 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883035 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883048 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883031 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883059 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883056 |
| nr EAN | 8053379088713 |

| Ciężar [kg] | 0,52 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883031 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883048 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883049 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883067 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883009 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883059 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883074 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883035 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883056 |
| nr EAN | 8053379088737 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,58 |
| nr EAN | 4027816171942 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300558548 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Cewka zapłonowa | Cewka zapłonowa z elektronicznym rozdzielaczem |
| nr EAN | 4082300623673 |

| Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079387019 |

| Ciężar [kg] | 1,288 |
| nr EAN | 5902925021250 |

| Ciężar [kg] | 0,497 |
| nr EAN | 5902925204738 |

| nr EAN | 8001063480640 |

| nr EAN | 8001063480657 |

| nr EAN | 8001063480664 |

| nr EAN | 8001063480671 |

| nr EAN | 8001063480688 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| nr EAN | 5907558559095 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| nr EAN | 4010326480000 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| nr EAN | 4010326481144 |

| Ciężar netto [g] | 1600 |
| nr EAN | 5902048016225 |

| Ciężar netto [g] | 970 |
| nr EAN | 5902048016140 |

| Ciężar netto [g] | 250 |
| nr EAN | 5902048016447 |

| Opcja wyposażenia | DISTRIBUTOR |
| Ciężar netto [g] | 500 |
| nr EAN | 5902048019806 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,58 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,55 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 1,70 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |

| Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
| Ciężar [kg] | 0,57 |
| nr EAN | 3276422450922 |

| Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) |
| Cewka zapłonowa | Listwa z cewkami zapłonowymi |
| Ilość biegunów | 4 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Ciężar [kg] | 1,27 |
| nr EAN | 3276422451363 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025