
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |

| Nr silnika wg TECDOC | 27976 |
| Dla numeru OE | 06K 103 495 BM |
| Ciężar [kg] | 0,449 |

| Nr silnika wg TECDOC | 35413 |
| Ciężar [kg] | 0,525 |
| z wężami odpowietrzającymi | |
| Ilość węży | 1 |

| Nr silnika wg TECDOC | 33125 |
| Nr silnika wg TECDOC | 31415 |
| Dla numeru OE | 06K 103 495 AP |
| Ciężar [kg] | 0,449 |

| nr EAN | 8051854613672 |

| Ciężar [kg] | 0,60 |

| kod | CHHB |
| kod | CNTC |
| Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał uszczelnienia | FPM (fluor-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Liczba śrub | 7 |
| Sposób montażu | montowany wcześniej |
| Strona zabudowy | góra |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |

| kod | CXDA |
| Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał uszczelnienia | FPM (fluor-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Liczba śrub | 7 |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Sposób montażu | montowany wcześniej |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Materiał obudowy | Poliamid 6 |
| Strona zabudowy | góra |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |

| Kod silnika | CXDA |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Ciężar [kg] | 0,5761 |
| nr EAN | 4046001817656 |
| Kod silnika | CHHB |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
| Zestaw pełny | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| nr EAN | 4062375203307 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii odpowietrzenie do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI produkowanego od 2013.04
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 220 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii odpowietrzenie do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na odpowietrzenie do Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2013.04, i mocy silnika 220 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025