Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » napęd koła, przeguby Opel KADETT E Combo (T85) » osłona przegubu Opel KADETT E Combo (T85)

osłona przegubu do OPEL KADETT E Combo (T85)

wybierz typ samochodu OPEL KADETT E Combo (T85):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 95
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,226
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
dla numeru OE 16 03 183
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816028710
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 80,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064103479
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Wysokość [mm] 98,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064104483
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341840
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356462
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 23,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 56
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 98,5
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
Długość [mm] 100
Materiał Guma
nr EAN 5901619594414
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Wysokość [mm] 100
nr EAN 5902659759375
Wymiar gwintu M20 x 1,0
Średnica wewnętrzna [mm] 19
średnica zewnętrzna [mm] 75
Materiał Guma
Wysokość [mm] 82
nr EAN 8032747080924
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Długość [mm] 98
Materiał Guma
nr EAN 4040074302002
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
Długość [mm] 100
Materiał Guma
nr EAN 4040074413838
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
Długość [mm] 100
Materiał Guma
Wymagana ilość 2
nr EAN 4040074113370
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 79
nr EAN 4058787065633
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 53,5
Wysokość [mm] 90
nr EAN 4058787066036
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 80
nr EAN 8430320037561
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Wysokość [mm] 100
nr EAN 8430320034768
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 79
Wysokość [mm] 108
nr EAN 8430320035154
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 98
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
nr EAN 7316572902998
Wysokość [mm] 82
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 75
nr EAN 7316574112791
Wysokość [mm] 156
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 112
nr EAN 7316574689668
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 80,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064060277
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Wysokość [mm] 98,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064060857
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Długość [mm] 95
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,226
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688630858
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ilość na oś 2
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Guma
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.