Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » napęd koła, przeguby Bmw 2 Active Tourer (F45) » osłona przegubu Bmw 2 Active Tourer (F45)

osłona przegubu do BMW 2 Active Tourer (F45)

wybierz typ samochodu BMW 2 Active Tourer (F45):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82,4
Wysokość [mm] 93,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064362203
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,9
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82,4
Wysokość [mm] 93,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064362197
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości Komplet
Nowa część 
nr EAN 4019064362357
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.