
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 172,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Materiał osłony | Guma / metal |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064123712 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 108,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064103745 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 172,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Materiał osłony | Guma / metal |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064123712 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 66 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341840 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 113 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356462 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 62 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 100 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Specyfikacja | + Carter |
| nr EAN | 5907558586473 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 20/82 |
| Długość [mm] | 105 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 5703858456153 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 98 |
| nr EAN | 8430320034706 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 79 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| dla numeru OE | 95590765 |
| nr EAN | 8430320034041 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 79 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Specyfikacja | ELASTIC |
| nr EAN | 8430320034065 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 172,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Materiał osłony | Guma / metal |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064031116 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 108,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064030652 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 66 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 18,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 113 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025