
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 85,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064132356 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 66 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341840 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 18,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 66 |
| Wysokość [mm] | 89 |
| nr EAN | 4058787067323 |

| Specyfikacja | IMPERGOM bearing |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Wersja | bearing23 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Masa [g] | 359 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 30 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8033989078793 |

| Wersja | bearing 23 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 377 |
| Specyfikacja | IMPERGOM bearing |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Średnica 1 [mm] | 30 |
| Średnica 2 [mm] | 73 |
| nr EAN | 8033989080550 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wersja | bearing 25,8 |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Masa [g] | 382 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Specyfikacja | IMPERGOM bearing |
| Średnica 1 [mm] | 30 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8033989081069 |

| Specyfikacja | IMPERGOM bearing |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Wersja | bearing 25,8 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Masa [g] | 394 |
| Średnica 1 [mm] | 30 |
| Średnica 2 [mm] | 73 |
| nr EAN | 8033989081076 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Masa [g] | 223 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Średnica 1 [mm] | 30 |
| Średnica 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 8033989078748 |

| Masa [g] | 131 |
| Wysokość [mm] | 85 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tulejką |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| Średnica 1 [mm] | 25 |
| Średnica 2 [mm] | 64 |
| nr EAN | 8033989076669 |

| Masa [g] | 123 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Średnica 1 [mm] | 30 |
| Średnica 2 [mm] | 73 |
| nr EAN | 8033989078755 |

| Masa [g] | 65 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Średnica 1 [mm] | 20 |
| Średnica 2 [mm] | 68 |
| nr EAN | 8033989080178 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 73 |
| Wysokość [mm] | 92 |
| Specyfikacja | 25,8mm BEARING |
| nr EAN | 8430320034591 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| dla numeru OE | 329304 |
| nr EAN | 8430320034294 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 80 |
| nr EAN | 8430320049656 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 66 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025