
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341833 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 145 |
| nr EAN | 5903364335069 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Masa [g] | 382 |
| nr EAN | 8033989124384 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Masa [g] | 276 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 8033989107912 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 120 |
| Masa [g] | 205 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 107,5 |
| nr EAN | 8033989109183 |

| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 85 |
| Masa [g] | 106 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 92 |
| nr EAN | 8033989109206 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| Wysokość [mm] | 145 |
| nr EAN | 8430320035611 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 113 |
| nr EAN | 8430320048994 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 57 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Zestaw pełny | |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Ilość na oś | 2 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 107,5 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| Materiał osłony | Guma |

| Ilość na oś | 2 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 107,5 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| Materiał osłony | Guma / metal |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025