
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 126,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064130246 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 74 |
| Wysokość [mm] | 88,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064139805 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,8 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 83,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064123651 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 65,8 |
| Wysokość [mm] | 102,50 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064153924 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,2 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 76,4 |
| Wysokość [mm] | 106,53 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064153986 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 67,3 |
| Wysokość [mm] | 96,90 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064154006 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 81 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356486 |

| Masa [g] | 310 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 72 |
| nr EAN | 3413521820854 |

| Masa [g] | 574 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 39,80 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym |
| Parametr | Circular boots |
| nr EAN | 3413521907777 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,8 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 83,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064060215 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 126,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064031291 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 74 |
| Wysokość [mm] | 88,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064022831 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,2 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 76,4 |
| Wysokość [mm] | 106,53 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064051596 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 67,3 |
| Wysokość [mm] | 96,90 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064051619 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 81 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025