
| Długość [mm] | 138 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,299 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| dla numeru OE | 77 01 467 125 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816103554 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 73 |
| Wysokość [mm] | 99 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356479 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701470567 |
| nr EAN | 5907558586572 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701467125 |
| nr EAN | 5901619594452 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| Długość [mm] | 145 |
| Materiał | Termoplast |
| nr EAN | 4040074022238 |


| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701467125 |
| nr EAN | 3660872312907 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701470567 |
| nr EAN | 3660872312693 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701469389 |
| nr EAN | 3660872312983 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701464141 |
| nr EAN | 3660872312761 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Specyfikacja | 25,8mm BEARING |
| nr EAN | 8430320034478 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| Wysokość [mm] | 103 |
| nr EAN | 8430320034799 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 73 |
| Wysokość [mm] | 137 |
| nr EAN | 8430320035574 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| nr EAN | 8430320057798 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 130 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| nr EAN | 7316574633319 |

| Wysokość [mm] | 80 |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,7 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| nr EAN | 7316574766727 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 73 |
| Wysokość [mm] | 99 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 138 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 |
| Zestaw pełny | |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Materiał osłony | Termoplast |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025