Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Ford TRANSIT Furgon (FA_ _)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do FORD TRANSIT Furgon (FA_ _)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT Furgon (FA_ _):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 179
Materiał Guma
Wysokość [mm] 179
Ciężar [kg] 0,163
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61
dla numeru OE 4 602 026
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816365150
Długość [mm] 247
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,178
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
dla numeru OE 4 602 027
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816365174
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Guma
Długość [mm] 280
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
nr EAN 4047437110588
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Termoplast
Długość [mm] 174
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 4047437329287
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Termoplast
Długość [mm] 247
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
nr EAN 4047437429505
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Termoplast
Długość [mm] 186
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61,5
nr EAN 4047437430792
Strona zabudowy Oś przednia
Materiał Termoplast
Długość [mm] 247
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
nr EAN 5903766313474
Wysokość [mm] 185
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074112359
Wysokość [mm] 179
Masa [g] 137
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Materiał Guma
Średnica 1 [mm] 15
Średnica 2 [mm] 61
nr EAN 8033989225883
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
dla numeru OE 4059921
parzyste numery artykułów 2756030
nr EAN 3660872430540
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
dla numeru OE 4059922
parzyste numery artykułów 2756029
nr EAN 3660872430557
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 60
Wysokość [mm] 214
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320110226
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
Wysokość [mm] 198
dla numeru OE 7701472765
nr EAN 8430320122755
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
Wysokość [mm] 198
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320122779
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Wysokość [mm] 280
Zestaw pełny 
Średnica 3 [mm] 13
Średnica 4 [mm] 61
Wysokość 2 [mm] 214
nr EAN 8430320208770
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 13
Średnica 2 [mm] 67
Długość całkowita [mm] 247
parzyste numery artykułów 303,139
nr EAN 5413978228935
Wysokość [mm] 210
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 7316575658953
Wysokość [mm] 210
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Nowa część 
nr EAN 4019064202721
Wysokość [mm] 208
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 48
Nowa część 
nr EAN 4019064428602
Wysokość [mm] 280
Materiał Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Nowa część 
nr EAN 4019064428992
Wysokość [mm] 170
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61
Nowa część 
nr EAN 4019064646303
Wysokość [mm] 247
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Nowa część 
nr EAN 4019064334545
Długość [mm] 179
Materiał Guma
Wysokość [mm] 179
Ciężar [kg] 0,163
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61
nr EAN 4044688651297
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61,5
Wysokość [mm] 186
Materiał osłony Termoplast
Wyświetlanie od 1 do 26 (z 26 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.