
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |

| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4047026507034 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759379790 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | szary |
| nr EAN | 5012759465448 |

| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| nr EAN | 5012759497074 |

| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| nr EAN | 5012759497098 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379029099 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
| nr EAN | 8012510078136 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510038321 |

| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 8D-Y-000001 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| nr EAN | 8012510041055 |

| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia od | 8D-V-000001 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia od | 8D-V-000001 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia od | 8D-V-000001 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia od | 8D-V-000001 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 8D-X-500000 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8012510085486 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| Ilość biegunów | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| Ilość biegunów | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510040973 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Opór [Ohm] | 1400 |
| nr EAN | 8435050623954 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |

| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620458 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816338253 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816347620 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | szary |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 053 919 501 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816376088 |

| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | 1Z |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 322 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300154146 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300133042 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015829 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015812 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300723311 |

| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389501 |

| Numer seryjny | K8800011 |
| nr EAN | 5901159269254 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063507958 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548181 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | szary |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548310 |

| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | AHU |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
| nr EAN | 5907558581461 |

| Kod silnika | 1Z |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 5907558566680 |

| nr EAN | 5907558558906 |

| Kod silnika | AHU |

| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345832 |

| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333419 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074377741 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 124 |
| Punkt włączania [°C] | 116 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074311905 |

| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia do | 8D-T-300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287088 |

| TECDOC-Nr silnika | 214 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 10814 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C4 (4A2) 1.9 TDI produkowanego od 1994.06 do roku 1997.10
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1994.06 do roku 1997.10, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025