
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 506 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142868219 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| nr EAN | 3165141813920 |

| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| nr EAN | 5012759497074 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Rok prod. do | 199701 |
| nr EAN | 5012759505632 |

| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 8053379028931 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029051 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 41 |
| nr EAN | 8012510063750 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037829 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037836 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510062746 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510085509 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| nr EAN | 8012510085486 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510040973 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600870 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816338253 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 026 906 161 |
| nr EAN | 4027816377825 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015812 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300038668 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300676273 |

| Numer seryjny | K8800010 |
| nr EAN | 5901159269247 |

| Numer seryjny | K8800090 |
| nr EAN | 5901159269360 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |

| Kod silnika | ACZ |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558580907 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 506 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 5907558578072 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnozielony |
| Długość całkowita [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| dla numeru OE | 078 905 381 A |

| dla roku modelowego | 1997 |
| Numer podwozia od | 4A-V-045 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333419 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | niebieski |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074346693 |

| dla roku modelowego | 1997 |
| Numer podwozia do | 4A-V-045 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] do | 2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | biały |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345412 |

| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074341070 |

| Rok modelowy od | 1995 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074470725 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471449 |

| Rok modelowy od | 1995 |
| Rok modelowy od | 1995 |
| Rok modelowy od | 1995 |
| Rok modelowy od | 1995 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074371923 |

| TECDOC-Nr silnika | 239 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 670 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |

| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199703 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) 2.6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C4 (4A2) 2.6 produkowanego od 1994.06 do roku 1997.10
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 139 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1994.06 do roku 1997.10, i mocy silnika 139 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025