
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Wymagana ilość | 1 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4047024791992 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 1215 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024376991 |

| nr EAN | 4047024439009 |

| nr EAN | 4047024812772 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759377024 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| nr EAN | 5012759771679 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026205 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031221 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379563098 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510095690 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Przyrządy | ze wskaźnikiem temperatury oleju |
| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Przyrządy | ze wskaźnikiem temperatury oleju |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510094136 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617670 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Kod silnika | BMC |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050625187 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 1200 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| nr EAN | 8435050639900 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |

| Zakres temperatury do [°C] | 170 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816283348 |

| Długość [mm] | 55 |
| Szerokość [mm] | 42,0 |
| Grubość [mm] | 22,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 06E 905 163 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816443834 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 1200 |
| nr EAN | 4082300652154 |

| nr EAN | 4044079050715 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5907558580679 |

| Kod silnika | BMC |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 2505820395636 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5903364311100 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 310 |
| dla numeru OE | 038 906 051 C |

| Numer podwozia od | 4E-3-000 001 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074551073 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| nr EAN | 4010326813129 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 1200 |
| nr EAN | 4010326939096 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |


| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190161 |

| Zakres temperatury do [°C] | 170 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688543820 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 038 919 081M |
| dla numeru OE | 1 469 771 |
| dla numeru OE | 955 606 091 10 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| dla numeru OE | 038 906 051 C |

| Kod silnika | BMC |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 3276422541682 |

| TECDOC-Nr silnika | 18192 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0/ SW 19 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,03008 |
| nr EAN | 4046001330933 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 4.2 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 4.2 TDI quattro produkowanego od 2005.01 do roku 2005.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 320 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D3 (4E2, 4E8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A8 D3 (4E2, 4E8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2005.01 do roku 2005.06, i mocy silnika 320 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025