
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Rok prod. od | 201005 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024377004 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Rok prod. do | 201009 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 490 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024744325 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Rok prod. do | 201009 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024404328 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Rok prod. do | 201009 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Rok prod. od | 201005 |
| nr EAN | 4047024439009 |

| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Rok prod. od | 201005 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024438996 |

| nr EAN | 4047025204361 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981092 |

| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981375 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759968970 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759540459 |

| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| nr EAN | 5012759987520 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 320 |
| nr EAN | 8012510026748 |

| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510027516 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
| nr EAN | 8012510026809 |

| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 80 |
| Wylot - Ø [mm] | 80 |
| nr EAN | 8012510034460 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| nr EAN | 8012510035979 |

| Kod silnika | CAHA |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300408089 |

| Kod silnika | CGLB |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,30 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,60 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300341072 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | CAHA |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300474077 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | CAHA |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | CGLB |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
| dla numeru OE | 03L 957 147 |
| nr EAN | 4082300452426 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | CGLB |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300587135 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | CGLB |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 5903364310752 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 20602 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ochroną termiczną |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 4040074309773 |

| TECDOC-Nr silnika | 24948 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 4010326903929 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi Q5 Van (8RB) 2.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi Q5 Van (8RB) 2.0 TDI quattro produkowanego od 2008.11 do roku 2012.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 170 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi Q5 Van (8RB)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi Q5 Van (8RB) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.11 do roku 2012.09, i mocy silnika 170 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025