
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| nr EAN | 4047024934481 |

| kod | CCZA |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 2.15/2.95BAR |
| nr EAN | 4251475103086 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107176 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1290 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024184787 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 600 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024816497 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| nr EAN | 4047024934481 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| nr EAN | 4047026507133 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22666 |
| nr EAN | 4047026511352 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387511 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759376942 |

| Długość przewodu [mm] | 215 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 5012759455630 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| kod | Direct Fit O2 Sensor |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759511695 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500125 |

| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Długość przewodu [mm] | 385 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963333 |

| Kolor | brązowy |
| Kod silnika | BWA |
| kod | For Cyl. 3,4 |
| Długość przewodu [mm] | 75 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963340 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759996881 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759987995 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759992388 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500422 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759975534 |

| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 3 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5012759992838 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379138005 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379330317 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 44 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| nr EAN | 8053379060597 |

| Długość przewodu [mm] | 515 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379549061 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 1320 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379074440 |

| Długość przewodu [mm] | 215 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510078952 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| nr EAN | 8012510007938 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510016916 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| Ciśnienie [bar] | 2,5 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy |
| nr EAN | 8012510025277 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,3 |
| nr EAN | 8012510026588 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510026625 |

| Tryb pracy | elektroniczny |
| nr EAN | 8012510035917 |

| TECDOC-Nr silnika | 22170 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Długość przewodu [mm] | 1300 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 |
| nr EAN | 8012510054291 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8J3) 2.0 TFSI quattro produkowanego od 2008.06 do roku 2010.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi TT (8J3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi TT (8J3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.06 do roku 2010.06, i mocy silnika 200 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025