
| Długość [mm] | 59 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| dla numeru OE | 13 62 7 794 646 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063240078 |

| Kod silnika | 39 8D 1 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143205846 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 620 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759469309 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523551 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513873 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029211 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 32 |
| nr EAN | 8053379314041 |

| TECDOC-Nr silnika | 28394 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038086 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| nr EAN | 8435050600702 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617465 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050639351 |

| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 61 8 611 273 |
| nr EAN | 4027816060338 |

| Długość [mm] | 54 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 13 62 7 839 138 |
| nr EAN | 4027816239314 |

| Długość [mm] | 59 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 7 794 646 |
| nr EAN | 4027816317005 |

| Długość [mm] | 68 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13 62 1 703 993 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816329152 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 50 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300055047 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300452419 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300642971 |

| Długość [mm] | 59 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | szary |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |

| Numer seryjny | K8802513 |
| nr EAN | 5901159269889 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501581 |

| Długość [mm] | 68 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558581089 |

| TECDOC-Nr silnika | 28394 |
| nr EAN | 5907558571103 |

| nr EAN | 5907558558838 |

| Rok prod. do | 200108 |
| Kod silnika | M67D40 |
| nr EAN | 5907558574210 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619593769 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5902659783776 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074021019 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074397565 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 650 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| nr EAN | 4040074436424 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074443613 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | szary |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074116609 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326968355 |

| TECDOC-Nr silnika | 28394 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| nr EAN | 4010326810456 |

| TECDOC-Nr silnika | 28394 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | PI 0035 |



| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688060334 |

| Długość [mm] | 68 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688329158 |

| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wymiar gwintu | M 12 |
| Ilość biegunów | 2 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| Rok prod. do | 200108 |
| Kod silnika | M67D40 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Ilość biegunów | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 182 |
| Szerokość [mm] | 165 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| Ciężar [kg] | 0,35 |
| nr EAN | 3276422537258 |

| Rok prod. do | 200108 |
| Kod silnika | M67D40 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276423661488 |

| Rok prod. do | 200108 |
| Kod silnika | M67D40 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276423661556 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,3 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,04261 |
| nr EAN | 4046001285271 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650033898 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 7 (E38) 740 d.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Bmw 7 (E38) 740 d produkowanego od 1999.05 do roku 2001.11
Jeżeli twój Bmw dysponuje silnikiem o mocy 245 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 7 (E38)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Bmw 7 (E38) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Bmw z rocznika od 1999.05 do roku 2001.11, i mocy silnika 245 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025