
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| nr EAN | 5050063366082 |

| nr EAN | 4047024267336 |

| nr EAN | 4047026209976 |

| Ograniczenia producenta | Siemens |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376775 |

| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759469095 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505977 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Rok prod. do | 200212 |
| Numer pozycji do | 9516 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 5012759505113 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Opór [Ohm] | 390 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379052769 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379055128 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 390 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379145690 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510089019 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 15311 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.7P |
| nr EAN | 4027816312444 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Kod silnika | RHY (DW10TD) |
| Opór [Ohm] | 390 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| dla numeru artykułu | 550011 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5901779819075 |

| Numer seryjny | K8805924 |
| nr EAN | 5901159270489 |

| Numer seryjny | K8805945 |
| nr EAN | 5901159270519 |

| nr EAN | 8001063927824 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Kod silnika | RHY(DW10TD) |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558581980 |

| Rok prod. od | 200212 |
| Kod silnika | DW10TD |
| nr EAN | 5907558564334 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074158678 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074157602 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70,3 |
| Długość [mm] | 94,3 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326938426 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| nr EAN | 4044688312402 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688652843 |

| Rok prod. od | 200212 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276427000542 |

| Rok prod. od | 200212 |
| Kod silnika | DW10TD |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422538088 |

| Rok prod. od | 200212 |
| Kod silnika | DW10TD |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422540494 |

| Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ciężar [kg] | 0,04741 |
| nr EAN | 4046001377440 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Przedział silnikowy |
| dla numeru OE | 1920,AK |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez elektronicznego pedału gazu (e-gaz) |
| Ciężar [kg] | 0,27 |
| nr EAN | 4046001587634 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021994 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 2.0 HDi 4x4 (MFRHY).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 2.0 HDi 4x4 (MFRHY) produkowanego od 2002.11 do roku 2005.10
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2002.11 do roku 2005.10, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025