
| Rok prod. do | 200509 |
| nr EAN | 3165143191484 |

| Rok prod. do | 200510 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759464762 |

| Rok prod. do | 200510 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Rok prod. do | 200510 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759497043 |

| Rok prod. do | 200510 |
| Długość przewodu [mm] | 453 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 5012759497913 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Opór [Ohm] | 970 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
| nr EAN | 8053379058006 |

| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510037379 |

| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084946 |

| TECDOC-Nr silnika | 15829 |
| Długość przewodu [mm] | 480 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37 |
| nr EAN | 8012510024669 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 475 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 8435050624203 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| nr EAN | 8435050620533 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8435050620526 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 55188058 |
| nr EAN | 4027816283782 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Kod silnika | 223A6000 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 4082300293661 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Wysokość [mm] | 36 |
| Kolor | czarny |
| dla numeru artykułu | 550055 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779819563 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501734 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| Rok prod. do | 200509 |
| nr EAN | 5907558573985 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Długość [mm] | 50 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5901619530931 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074628928 |

| Rok prod. do | 200509 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 410 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Rok prod. do | 200510 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 445 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688122285 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688543882 |

| Rok prod. do | 200512 |
| Kod silnika | 223A6.000 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422540135 |

| Rok prod. do | 200312 |
| Rok prod. do | 200312 |
| Rok prod. do | 200312 |
| Rok prod. do | 200312 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02966 |
| nr EAN | 4046001330476 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021963 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013319 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_) 4142 AK.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_) 4142 AK produkowanego od 2001.03
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 63 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Fiat DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (119_, 223_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2001.03, i mocy silnika 63 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025