
| Rok prod. od | 199902 |
| Rok prod. do | 200109 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| Rok prod. do | 200210 |
| Długość przewodu [mm] | 615 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 1350 |
| nr EAN | 5012759494486 |

| Rok prod. do | 200210 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Rok prod. do | 200210 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759504963 |

| Rok prod. od | 199911 |
| Rok prod. do | 200109 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613016817 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| Kod silnika | 176 A8.000 |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 8053379053445 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Długość przewodu [mm] | 615 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510063620 |

| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510040072 |

| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510064481 |

| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 8012510093436 |

| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510054857 |

| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 3 |
| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 3 |
| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 3 |
| TECDOC-Nr silnika | 10188 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080597 |

| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 1038 |
| TECDOC-Nr silnika | 16737 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510061770 |

| Wymiar gwintu | M 16x1,5 con. |
| nr EAN | 8435050603017 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Kod silnika | 178 E2.000 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| nr EAN | 8435050622001 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| nr EAN | 8435050604144 |

| Długość [mm] | 630 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 55189517 |
| nr EAN | 4027816400851 |

| Numer silnika od | 2935743 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| dla numeru OE | 55242637 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816448457 |

| Rok prod. od | 200201 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,093 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| dla numeru OE | 71719393 |
| nr EAN | 4054224068564 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 1350 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 615 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300144079 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Kod silnika | 176 A8.000 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| dla numeru artykułu | 550064 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 560 |
| Wysokość [mm] | 34,5 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 5901779819013 |

| Numer seryjny | K8803065 |
| nr EAN | 5901159270083 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063058306 |

| Specyfikacja | 768|SPI (iniezione c |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063211985 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063063065 |

| Norma emisji spalin | Euro 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 8001063211992 |

| Wymiar gwintu | M16x1,50 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8001063452036 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| nr EAN | 8001063749525 |

| Kod silnika | 176A8.000 |
| Kod silnika | 178E2.000 |
| Kod silnika | 176A8.000 |
| Kod silnika | 178E2.000 |
| Kod silnika | 176A8.000 |
| Kod silnika | 178E2.000 |
| Kod silnika | 176A8.000 |
| Kod silnika | 178E2.000 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558548051 |

| Kod silnika | 176A8.000 |
| Kod silnika | 176A8.000 |
| nr EAN | 5907558558517 |

| Kod silnika | 176A8.000 |
| Kod silnika | 178B5.000 |
| Kod silnika | 178E2.000 |
| Długość przewodu [mm] | 615 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581447 |

| Rok prod. od | 199902 |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 300 |
| nr EAN | 5901619593288 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Długość [mm] | 50 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5901619530931 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5901619521809 |

| Rok prod. od | 200201 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,093 |
| nr EAN | 5901619570029 |

| Kod silnika | 176A8.000 |
| Kod silnika | 178B5.000 |
| Kod silnika | 178E2.000 |
| Kod silnika | 178B5.000 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rozmiar klucza | 14 |
| nr EAN | 5902659787873 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat PALIO (178_, 171_, 371_) 1.2.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat PALIO (178_, 171_, 371_) 1.2 produkowanego od 1998.06
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 73 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat PALIO (178_, 171_, 371_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Fiat PALIO (178_, 171_, 371_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 1998.06, i mocy silnika 73 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025