
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,96 |
| nr EAN | 5050063166897 |

| nr EAN | 4047024812727 |

| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376805 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759379837 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981252 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8717613056684 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
| nr EAN | 8053379054176 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 470 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379054190 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| Kod silnika | HHDA |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058495 |

| Ciężar [kg] | 0,162 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379550791 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 |
| nr EAN | 8012510095164 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025543 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025420 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| nr EAN | 8012510026595 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 |
| nr EAN | 8012510026519 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| Układ wydechowy | dla katalizatora |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Układ wydechowy | dla katalizatora |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 1,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 75,4 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510042823 |

| Kod silnika | HHDB,HHDA |
| Opór [Ohm] | 850 |
| nr EAN | 8435050624456 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622568 |

| Kod silnika | HHDB, HHDA |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| nr EAN | 8435050637524 |

| Ciśnienie [bar] | 21 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | 7/16" x 20h UNF |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050642641 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050639856 |

| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 5 263 219 |
| nr EAN | 4027816244677 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816309819 |

| Długość [mm] | 53 |
| Szerokość [mm] | 48,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.EH |
| nr EAN | 4027816311980 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Długość [mm] | 325 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 685 774 |
| nr EAN | 4054224038185 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300253849 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243819 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
| Sposób montażu | spięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały/niebieski |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300290714 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300311396 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300621280 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079350884 |

| TECDOC-Nr silnika | 18478 |
| TECDOC-Nr silnika | 18479 |
| nr EAN | 4044079050883 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383004 |

| Kod silnika | HHDA |
| Ilość połączeń | 3 |
| dla numeru artykułu | 550471 |
| nr EAN | 5901779819334 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 5901779819341 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Wysokość [mm] | 37 |
| dla numeru artykułu | 550110 |
| nr EAN | 5901779819136 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.6 TDCi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.6 TDCi produkowanego od 2005.02 do roku 2007.03
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS C-MAX (DM2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS C-MAX (DM2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2005.02 do roku 2007.03, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025