
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| nr EAN | 5050063566109 |

| Rok prod. do | 201112 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| Rok prod. do | 201112 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Rok prod. do | 201112 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 550 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047023037503 |

| Rok prod. do | 201112 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość całkowita [mm] | 478 |
| nr EAN | 4047026436372 |

| Rok prod. do | 201112 |
| nr EAN | 4047026507058 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387702 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Wymiar gwintu | NPT3/8-18 |
| Rozmiar klucza | 19MM |
| nr EAN | 5012759455432 |

| Ciśnienie [bar] | 0,15 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | NPTF1/4 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
| nr EAN | 5012759497135 |

| Rok prod. do | 200801 |
| Kolor | szary |
| Kształt | prostokątny |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | NPT3/8 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759490501 |

| Rok prod. od | 200712 |
| Rok prod. do | 201107 |
| kod | Push in Type |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759490471 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 417 |
| nr EAN | 5012759514313 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759513804 |

| Rok prod. do | 201107 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613024188 |

| Rok prod. do | 201107 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 118 |
| nr EAN | 8717613024690 |

| Rok prod. do | 201107 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Rok prod. do | 201107 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | 1/4'' x 18 NPT |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026128 |

| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
| nr EAN | 8053379054176 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 470 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379054190 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| Kod silnika | ASDA |
| Ilość połączeń | 9 |
| nr EAN | 8053379058419 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,75 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379287963 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37,5 |
| nr EAN | 8012510089477 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,5 |
| nr EAN | 8012510089453 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| Rok prod. od | 200801 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Rok prod. od | 200801 |
| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| Rok prod. od | 200801 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Rok prod. od | 200801 |
| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| Rok prod. od | 200801 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Rok prod. od | 200801 |
| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| Rok prod. od | 200801 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Rok prod. od | 200801 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510085462 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510085257 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025543 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510025420 |

| Kod silnika | ASDA,ASDB |
| Opór [Ohm] | 850 |
| nr EAN | 8435050624456 |

| Rok prod. do | 200801 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Długość [mm] | 530 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77005 |
| nr EAN | 8435050620090 |

| Kod silnika | ASDB |
| Kod silnika | ASDA |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 500 |
| Kolor obudowy | jasnoniebieski |
| nr EAN | 8435050623930 |

| Wymiar gwintu | 1/4x18 NPTF |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050617540 |

| Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | szary |
| nr EAN | 8435050638316 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| nr EAN | 8435050637401 |

| nr EAN | 8435050637524 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050639856 |

| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 5 263 219 |
| nr EAN | 4027816244677 |

| Przestrzegać danych technicznych | |
| Gwint zewn. [mm] | 1/4" - 18 NPTF |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Punkty zmienne [bar] | 0,25 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 363 512 |
| nr EAN | 4027816265795 |

| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| dla numeru OE | 1 802 332 |
| nr EAN | 4054224064825 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,065 |
| dla numeru OE | C201-18-921 |
| nr EAN | 4054224068083 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Ciężar [kg] | 0,112 |
| nr EAN | 4054224758724 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300182958 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 530 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300289947 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj gwintu | z gwintem calowym |
| Wymiar gwintu | 1/4-18NPT |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300237290 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407730 |

| Rok prod. do | 200712 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Rok modelowy do | 2002 |
| nr EAN | 4082300407570 |

| Rok prod. od | 200801 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300401158 |

| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| Kolor | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem keyless-Go |
| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Funkcja przełączania | Włącznik bezpieczeństwa |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z systemem keyless-Go |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | spięty |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300406832 |

| TECDOC-Nr silnika | 18501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18502 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300621280 |

| Rok prod. od | 200506 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Rok prod. do | 200505 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 4082300758122 |


| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Opór [Ohm] | 420 |
| Wysokość [mm] | 37 |
| dla numeru artykułu | 550110 |
| nr EAN | 5901779819136 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.4 produkowanego od 2004.07 do roku 2012.09
Jeżeli twój Ford dysponuje silnikiem o mocy 80 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Ford z rocznika od 2004.07 do roku 2012.09, i mocy silnika 80 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025