| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| nr EAN | 5050063213126 |
Status produktu: Normalny
| nr EAN | 5012759968949 |
Status produktu: Normalny
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029303 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510080504 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510041024 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510026700 |
Status produktu: Normalny
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | antracytowy |
| nr EAN | 8435050638309 |
Status produktu: Normalny
| Numer seryjny | K8804647 |
| nr EAN | 5901159269629 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558580761 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| TECDOC-Nr silnika | 26319 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5901619521779 |
Status produktu: Normalny
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | jasny niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| dla numeru OE | 12566778 |
| dla numeru OE | 1338.F9 |
| dla numeru OE | 500382599 |
| dla numeru OE | 50 10 412 450 |
Status produktu: Normalny
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074405550 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287170 |
Status produktu: Normalny
| Rok prod. od | 201110 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Rok prod. od | 201110 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 3276422538040 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 4 |
| dla numeru OE | 55 219 298 |
| Ciężar [kg] | 0,04523 |
| nr EAN | 4046001443343 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| Kod silnika | EXF |
| ID wykonania wtyczki | 2-polig |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03209 |
| nr EAN | 4046001300851 |
Status produktu: Normalny
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650012169 |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Lancia THEMA (LX_) 3.0 D (48, LX).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Lancia THEMA (LX_) 3.0 D (48, LX)
produkowanego od 2011.09 do roku 2014.10
Jeżeli twoja Lancia dysponuje silnikiem o mocy 239 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Lancia THEMA (LX_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Lancia THEMA (LX_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Lancia
z rocznika od 2011.09 do roku 2014.10, i mocy silnika 239 KM
.