
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131017 |

| Kod silnika | F9Q732 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,240 |
| nr EAN | 5050063015270 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| nr EAN | 4047024267299 |

| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047023187536 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| nr EAN | 4047026300994 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759505366 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026104 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053339 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| Kod silnika | F9Q 732 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053483 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379067480 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510014554 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| Ciśnienie [bar] | 0,20 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510077764 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| Rok prod. do | 200211 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 255 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,298 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095126 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| Rok prod. od | 200212 |
| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| Rok prod. od | 200212 |
| Ciśnienie od [kPa] | 12,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 255,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510045398 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | zielony |
| nr EAN | 8435050614600 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Kod silnika | F9Q 733 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050623213 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615126 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| nr EAN | 8435050634943 |

| TECDOC-Nr silnika | 16363 |
| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131017 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243642 |

| Kod silnika | F9Q732 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237320 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508559 |

| nr EAN | 8001063686066 |

| nr EAN | 8001063845135 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5907558572506 |

| nr EAN | 5907558558937 |

| Kod silnika | F9Q732 |
| Kod silnika | F9Q733 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Średnica [mm] | 17,25 |
| Długość przewodu [mm] | 790 |
| dla numeru OE | 2529.24 |
| dla numeru OE | 77 00 100 009 |

| Kod silnika | F9Q 732 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |

| Kod silnika | F9Q 733 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 840 |
| dla numeru OE | 77 00 300 992 |

| Kod silnika | F9Q 732 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 86028E |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074615218 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074169100 |

| Dolot - Ø [mm] | 69,8 |
| Wylot - Ø [mm] | 69,8 |
| Długość [mm] | 109 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326901444 |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| TECDOC-Nr silnika | 21137 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4010326811774 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048057631 |


| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,28 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| TECDOC-Nr silnika | 16347 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05, LA1F).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05, LA1F) produkowanego od 2001.02 do roku 2003.08
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 102 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2001.02 do roku 2003.08, i mocy silnika 102 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025