
| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 |
| nr EAN | 5050063200386 |

| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759455456 |

| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464915 |

| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759500965 |

| nr EAN | 5012759968987 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029211 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| nr EAN | 8053379055562 |

| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038086 |

| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| Numer podwozia od | 152063 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33 |
| nr EAN | 8012510033715 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| nr EAN | 8435050600702 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617403 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050616567 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 620 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050626283 |

| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 61 8 611 273 |
| nr EAN | 4027816060338 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816293446 |

| Numer podwozia od | 152063 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300562576 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5907558581072 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | NSC100932 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074021019 |

| TECDOC-Nr silnika | 18238 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 620 |
| nr EAN | 087295104293 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810074 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081940 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 105 |
| nr EAN | 5902048923950 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063991 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048897275 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 185 |
| nr EAN | 5902048064059 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 650 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688060334 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688546678 |

| Rok prod. do | 200504 |
| Kod silnika | 20K6F |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422540623 |

| Rok prod. do | 200504 |
| Kod silnika | 20K6F |
| Rok prod. do | 200504 |
| Kod silnika | 20K6F |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Kąt mocowania [stopień] | 90 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 4046001286957 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 4046001295607 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,3 |
| Kolor | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,04261 |
| nr EAN | 4046001285271 |

| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | MEK100060 |
| Ciężar [kg] | 0,03348 |
| nr EAN | 4046001424410 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650033829 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Rover 75 I Tourer (RJ) 2.0 V6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Rover 75 I Tourer (RJ) 2.0 V6 produkowanego od 2001.08 do roku 2005.05
Jeżeli twój Rover dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Rover 75 I Tourer (RJ)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Rover 75 I Tourer (RJ) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Rover z rocznika od 2001.08 do roku 2005.05, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025