
| Rok prod. do | 201010 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023256300 |

| Rok prod. od | 200804 |
| Rok prod. do | 201412 |
| nr EAN | 5012759544105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
| nr EAN | 8053379052547 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510009161 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30,5 |
| nr EAN | 8012510024645 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050624272 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| Numer seryjny | K8803175 |
| nr EAN | 5901159195393 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558548525 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201107 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| dla numeru OE | 1710917 |
| dla numeru OE | 4708542 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201107 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| dla numeru OE | 1710917 |
| dla numeru OE | 4708542 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 87332E |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074282779 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Rok prod. od | 200804 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 750 |
| nr EAN | 087295957998 |

| TECDOC-Nr silnika | 21664 |
| TECDOC-Nr silnika | 21665 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326815512 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Kod silnika | D13A |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423664427 |

| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Rok prod. od | 200803 |
| Rok prod. do | 201012 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02966 |
| nr EAN | 4046001330476 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021963 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013319 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B413D).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Suzuki SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B413D) produkowanego od 2008.01
Jeżeli twoje Suzuki dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Suzuki SPLASH (EX)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Suzuki SPLASH (EX) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Suzuki z rocznika od 2008.01, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025