
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Punkt włączania [°C] | 140 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| nr EAN | 4251475103062 |

| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Kolor | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 0.15/0.35BAR |
| nr EAN | 4251475103116 |

| Rok prod. do | 199807 |
| Numer podwozia do | 9K..X..512 800 |
| nr EAN | 3165143176603 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759465523 |

| Rok prod. do | 199808 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| nr EAN | 5012759497098 |

| Rok prod. do | 199808 |
| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Rok prod. do | 199806 |
| Numer podwozia do | 9KX512800 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | NPT1/8 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497128 |

| Rok prod. od | 199808 |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Kolor | czarny |
| Numer podwozia od | 9K-X-512 801 |
| Ciśnienie [bar] | 0,15 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| nr EAN | 5012759498200 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028894 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379029099 |

| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| Rok prod. do | 199806 |
| Numer podwozia do | 9KX512800 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| Rok prod. od | 199807 |
| Numer podwozia od | 9KX512801 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022399 |

| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| nr EAN | 8012510041055 |

| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604366 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 028 919 081 J |
| nr EAN | 4027816190127 |

| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4027816306160 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816347620 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 |
| nr EAN | 4027816391425 |

| Numer podwozia od | 9K-3-500 001 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224036518 |

| Rok prod. do | 199806 |
| Numer podwozia do | 9KX512800 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | czarny |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300163643 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Numer podwozia od | 9KX512801 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Numer podwozia od | 9KX512801 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300097092 |

| Numer podwozia do | 9KX512800 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| Kod silnika | AHB |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547993 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548181 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548198 |

| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5902659723840 |

| Wymiar gwintu | M 10 x 1 |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |

| Numer podwozia do | 9K-X-512 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | szary |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074345832 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074396087 |

| Numer podwozia od | 9K-X-512 001 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190185 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4044688553850 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4044688347626 |

| Numer podwozia od | 9K-3-500 001 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054228036514 |

| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |

| Numer podwozia do | 9K-X-512000 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |

| Numer podwozia od | 9K-X-512001 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |

| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| TECDOC-Nr silnika | 15028 |
| dla numeru OE | 357 919 501 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4046001286605 |

| Kod silnika | AHB |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Kod silnika | AHB |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01994 |
| nr EAN | 4046001330483 |

| Rok prod. od | 199807 |
| Numer podwozia od | 9KX512801 |
| Zakres kontroli [bar] | 0,7 |
| Ciężar [kg] | 0,04136 |
| nr EAN | 4046001277191 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) 1.7 SDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) 1.7 SDI produkowanego od 1996.07 do roku 2000.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 57 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1996.07 do roku 2000.09, i mocy silnika 57 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025