
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Rok prod. do | 199712 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 3165143081600 |

| Rok prod. do | 199712 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 3165143176603 |

| Rok prod. do | 199712 |
| nr EAN | 3165142836775 |

| Rok prod. do | 199507 |
| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Numer podwozia od | 1H-S-120 001 |
| Numer podwozia do | 1H-S-990 000 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387283 |

| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199712 |
| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759465547 |

| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Długość przewodu [mm] | 345 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 871 |
| nr EAN | 5012759513736 |

| Rok prod. od | 199507 |
| Numer podwozia od | T-000 001 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018385 |

| Rok prod. od | 199507 |
| Numer podwozia od | T-000 001 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1700 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 158 |
| nr EAN | 8717613018132 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 8053379028931 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054121 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379057542 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Numer silnika od | 023102 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23 |
| nr EAN | 8012510009253 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 100 |
| nr EAN | 8012510065167 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037836 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8012510041055 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| nr EAN | 8012510058329 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050620304 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050626115 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050632406 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |

| Długość [mm] | 43 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 701 919 369 D |
| nr EAN | 4027816374985 |

| Numer seryjny | K8800055 |
| nr EAN | 5901159269339 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508368 |

| nr EAN | 8001063657547 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063544458 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |

| Kod silnika | ABV |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| Rok prod. od | 199508 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Numer podwozia od | 1H-T000001 |
| nr EAN | 5907558572766 |

| Rok prod. od | 199507 |
| Rok prod. do | 199712 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 13 62 1 711 371 |
| dla numeru OE | 046 905 379 |
| dla numeru OE | 37880-P5T-G00 |
| dla numeru OE | 1430.80 |
| dla numeru OE | 504366815 |

| Rok prod. od | 199508 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| dla numeru OE | 037 907 385 Q |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333761 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Średnica [mm] | 20 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074377741 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 88 |
| Punkt włączania [°C] | 93 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074458105 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 95 |
| Punkt włączania [°C] | 100 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074450185 |

| Numer podwozia od | 1H-S-120 001 |
| Numer podwozia do | 1H-S-990 000 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 950 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074313718 |

| TECDOC-Nr silnika | ABV |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik piezoelektryczny |
| Długość kabli | 340 |
| Kolor | Brązowy |
| Ilość biegunów | 3 |
| EAN | 4040074313206 |
| Numer katalogowy | MEX1060 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Numer podwozia od | 1H-T-000001 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Numer podwozia od | 1H-S-120001 |
| Numer podwozia do | 1H-S-999999 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295913581 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Numer podwozia od | 1H-S-120001 |
| Numer podwozia do | 1H-S-999999 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 780 |
| nr EAN | 087295913598 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Numer podwozia od | 1H-S-120001 |
| Numer podwozia do | 1H-S-999999 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1430 |
| nr EAN | 087295911600 |

| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Numer podwozia od | 1H-T-000001 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1430 |
| nr EAN | 087295953341 |


| TECDOC-Nr silnika | 4977 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1435 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 Syncro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 Syncro produkowanego od 1994.10 do roku 1999.04
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF III Variant (1H5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF III Variant (1H5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1994.10 do roku 1999.04, i mocy silnika 190 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025