
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Rok prod. do | 200111 |
| nr EAN | 3165142568836 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Rok prod. do | 200010 |
| nr EAN | 3165142577890 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Rok prod. od | 200009 |
| nr EAN | 4047023122360 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759376935 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759377031 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759455401 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| kod | 4 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759465462 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| nr EAN | 5012759500934 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| nr EAN | 5012759500941 |

| Rok prod. do | 200009 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Numer podwozia do | 1J1W358437 |
| Długość przewodu [mm] | 505 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759514160 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963210 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963234 |

| Rok prod. do | 200009 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Numer podwozia do | 1J1W358437 |
| nr EAN | 5012759967737 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,45 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028917 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028955 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081426 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Kod silnika | AZD/BCB |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Kod silnika | AZD/BCB |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081471 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022399 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510085509 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Zakres temperatury [°C] | 120 |
| nr EAN | 8012510085486 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Rok prod. do | 200009 |
| Numer podwozia do | 1J1W358437 |
| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Rok prod. od | 200010 |
| Kod silnika | AZD/BCB |
| Numer podwozia od | 1J1W358438 |
| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Rok prod. od | 200010 |
| Kod silnika | AZD/BCB |
| Numer podwozia od | 1J1W358438 |
| Długość przewodu [mm] | 520 |
| nr EAN | 8012510035139 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Rok prod. do | 200009 |
| Numer podwozia do | 1J1W358437 |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| nr EAN | 8012510034668 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620458 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 06A 919 081 J |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816189046 |

| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Numer podwozia od | 1J-X-250 000 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 036 919 081 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190141 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Numer podwozia do | 1J-X-350001 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 059 919 501 |
| nr EAN | 4027816315391 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Numer podwozia od | 1J-X-350001 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 059 919 501 A S1 |
| nr EAN | 4027816325109 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 030 905 377 A |
| nr EAN | 4027816342809 |

| TECDOC-Nr silnika | 16387 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 036 907 601 E |
| nr EAN | 4027816375104 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224036518 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ciężar [kg] | 0,107 |
| nr EAN | 4054224759028 |

| Kod silnika | AUS |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097108 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243659 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186628 |

| Kod silnika | AZD/BCB |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300290790 |

| Kod silnika | AZD/BCB |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097054 |

| Rok prod. od | 200010 |
| Numer podwozia od | 1J1W358438 |
| Kod silnika | AZD/BCB |
| Rok prod. do | 200009 |
| Kod silnika | AUS |
| Numer podwozia do | 1J1W358437 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300653649 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300651492 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300676273 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547979 |

| TECDOC-Nr silnika | 15477 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,6 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547986 |

| TECDOC-Nr silnika | 15478 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| nr EAN | 5907558548242 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF VAN IV Variant (1J5) 1.6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF VAN IV Variant (1J5) 1.6 produkowanego od 2000.05 do roku 2006.06
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF VAN IV Variant (1J5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen GOLF VAN IV Variant (1J5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2000.05 do roku 2006.06, i mocy silnika 105 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025