Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) » uszczelki Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) » pierścień uszczelniający, simmerring Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL)

pierścień uszczelniający, simmerring do FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL)

wybierz typ samochodu FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769085505
Średnica wewnętrzna [mm] 41,5
średnica zewnętrzna [mm] 53
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769298400
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960146687
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 42
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 53
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960158345
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960181008
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248118276
Średnica wewnętrzna [mm] 88
średnica zewnętrzna [mm] 108
Wysokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248128923
Średnica wewnętrzna [mm] 88
średnica zewnętrzna [mm] 108
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248199473
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248197011
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 53
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS OF
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248127780
Grubość [mm] 7,0
Średnica wewnętrzna [mm] 42,0
średnica zewnętrzna [mm] 53,0
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,142
dla numeru OE 1 067 029
nr EAN 4027816181705
Średnica wewnętrzna [mm] 42,0
średnica zewnętrzna [mm] 53,00
Szerokość [mm] 7,00
nr EAN 4014870339104
Wysokość [mm] 7,00
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 35,00
średnica zewnętrzna [mm] 50,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S RD W
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 88
średnica zewnętrzna [mm] 108
Szerokość [mm] 11,1
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634105993
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 53
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634194164
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Średnica wewnętrzna [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634282724
średnica wewnętrzna [mm]: 42,0
średnica zewnętrzna [mm]: 53,00
Szerokość [mm]: 7,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.