Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jeep » silnik Jeep CHEROKEE (KK) » uszczelki Jeep CHEROKEE (KK) » pierścień uszczelniający, simmerring Jeep CHEROKEE (KK)

pierścień uszczelniający, simmerring do JEEP CHEROKEE (KK)

wybierz typ samochodu JEEP CHEROKEE (KK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 34
średnica zewnętrzna [mm] 60
Wysokość [mm] 10
nr EAN 8427769724497
Średnica wewnętrzna [mm] 83
średnica zewnętrzna [mm] 113
Wysokość [mm] 13
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 8433577325986
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 83
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 113
Wysokość 1 [mm] 13
Wysokość 2 [mm] 12,2
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
nr EAN 3358960353757
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 34
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 60
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960144324
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 80
Wysokość 1 [mm] 11
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960332417
Średnica wewnętrzna [mm] 34
średnica zewnętrzna [mm] 60
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A/BS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248202012
Średnica wewnętrzna [mm] 83
średnica zewnętrzna [mm] 113
Wysokość [mm] 14
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego IVECO 99346255
nr EAN 4041248202036
Średnica wewnętrzna [mm] 50
średnica zewnętrzna [mm] 80
Wysokość [mm] 11
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału SP
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał PTFE (Polytetrafluorethylen)
Przestrzegaj informacji montażowych 
nr EAN 4041248565018
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 34
średnica zewnętrzna [mm] 60
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AB
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634405291
Średnica wewnętrzna [mm] 50
średnica zewnętrzna [mm] 80
Szerokość [mm] 14
nr EAN 4026634408605
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 83
średnica zewnętrzna [mm] 113
Szerokość [mm] 13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 4026635049364
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.