Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » silnik Toyota COROLLA Liftback (_E9_) » uszczelki Toyota COROLLA Liftback (_E9_) » pierścień uszczelniający, simmerring Toyota COROLLA Liftback (_E9_)

pierścień uszczelniający, simmerring do TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_)

wybierz typ samochodu TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769113598
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 60
Wysokość [mm] 7
nr EAN 8427769113628
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Wysokość [mm] 10
nr EAN 8427769089626
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 42
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960106742
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 42
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 60
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960281265
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy Silnik
nr EAN 3358960166418
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 42
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 60
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960141880
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 41
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55
Wysokość 1 [mm] 6
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
nr EAN 3358960166432
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 110
Wysokość 1 [mm] 9,5
Wysokość 2 [mm] 11,5
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
nr EAN 3358960357298
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 42
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 60
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960339324
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 42
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960166357
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 38
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 50
Wysokość 1 [mm] 6,2
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 3358960209191
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału ASW
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248036334
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 60
Wysokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248664926
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248769485
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 50
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634312469
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 42
średnica zewnętrzna [mm] 60
Szerokość [mm] 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634319994
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 90
średnica zewnętrzna [mm] 110
Szerokość [mm] 9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634320501
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.