Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Aston Martin » napęd koła, przeguby Aston Martin VIRAGE Vantage » półoś napędowa Aston Martin VIRAGE Vantage

półoś napędowa do ASTON MARTIN VIRAGE Vantage

wybierz typ samochodu ASTON MARTIN VIRAGE Vantage:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
649.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Długość [mm] 615
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 83,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 102,0
Wymiar gwintu M24x1,5
otwór Ø [mm] 10,20
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
nr EAN 4019064145264
cena brutto:
508.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Długość [mm] 670
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 83,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 102,0
Wymiar gwintu M24x1,5
otwór Ø [mm] 10,40
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
nr EAN 4019064145271
cena brutto:
222.00 zł
 Kup
Średnica 2 [mm] 100
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Długość [mm] 607
cena brutto:
238.01 zł
 Kup
Średnica 2 [mm] 100
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Długość [mm] 660
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
nr EAN 8001063994291
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
nr EAN 8001063765211
cena brutto:
279.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Długość [mm] 614
otwór Ø [mm] 10,3
Wymiar gwintu 24x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Ø pierścienia ABS [mm] 83
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 101,6
nr EAN 5902659758828
cena brutto:
267.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Długość [mm] 668
otwór Ø [mm] 10,3
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Ø pierścienia ABS [mm] 83
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 101,6
nr EAN 5902659758842
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 25
Długość [mm] 660
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 314 498 0026
nr EAN 4040074281956
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 25
Długość [mm] 607
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 314 498 0025
nr EAN 4040074281970
cena brutto:
23.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 13
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 55
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
nr EAN 4058787298666
cena brutto:
420.00 zł
 Kup
Długość [mm] 668
otwór Ø [mm] 10,3
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Ø pierścienia ABS [mm] 83
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 101,6
nr EAN 7316575353421
cena brutto:
665.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Długość [mm] 615
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 83,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 102,0
Wymiar gwintu M24x1,5
otwór Ø [mm] 10,20
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
nr EAN 4019064041306
cena brutto:
701.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Długość [mm] 670
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 83,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 69,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 102,0
Wymiar gwintu M24x1,5
otwór Ø [mm] 10,40
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86,00
nr EAN 4019064041313
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
półoś napędowa

Półoś samochodowa - napędowa

 

półoś kompletna w e-autoparts.plPółoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.

Półosie napędowe znanych producentów dostępne w naszym sklepie!

 

półoś napędowa, samochodowaSklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.

Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.

półoś Lobro półoś Spidan
półoś SKF półoś Metelli
półoś Kamoka półoś GSP
półoś General Ricambi półoś Maxgear