Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » napęd koła, przeguby Chrysler 300C (LX) » półoś napędowa Chrysler 300C (LX)

półoś napędowa do CHRYSLER 300C (LX)

wybierz typ samochodu CHRYSLER 300C (LX):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 19,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 75,0
Rodzaj łożyska Łożysko kulkowe
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,26
nr EAN 4027816199458
cena brutto:
175.00 zł
 Kup
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 582
cena brutto:
268.00 zł
 Kup
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56,3
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 26
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 921
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 8050947055580
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 8050947055344
cena brutto:
200.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M10 x 1,5
Długość [mm] 583
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 26
Średnica 1 [mm] 87
Średnica 2 [mm] 84
nr EAN 5902659719959
cena brutto:
246.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 921
Wymiar gwintu M10 x 1,5
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 26
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica 1 [mm] 87
Średnica 2 [mm] 84
nr EAN 5902659757319
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 269
nr EAN 8050903604166
cena brutto:
479.00 zł
 Kup
Długość [mm] 919,5
Wymiar gwintu M10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56,4
Długość 2 [mm] 370
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 87
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 80
nr EAN 7316575126377
cena brutto:
380.00 zł
 Kup
Długość [mm] 581
Wymiar gwintu M10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 55,7
Długość 2 [mm] 68
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 87
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 79,5
nr EAN 7316575126360
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
półoś napędowa

Półoś samochodowa - napędowa

 

półoś kompletna w e-autoparts.plPółoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.

Półosie napędowe znanych producentów dostępne w naszym sklepie!

 

półoś napędowa, samochodowaSklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.

Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.

półoś Lobro półoś Spidan
półoś SKF półoś Metelli
półoś Kamoka półoś GSP
półoś General Ricambi półoś Maxgear