
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 4047024662087 |

| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| Nowa część | |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 134 |
| Szerokość [mm] | 38 |
| Wysokość [mm] | 40 |
| nr EAN | 5012759471630 |

| Tryb pracy | mechaniczne |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Wydatek [l/h] | 115 |
| Natężenie prądu do [A] | 5,5 |

| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Ciężar [kg] | 0,465 |
| nr EAN | 8053379082490 |

| Wydatek [l/h] | 115 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| nr EAN | 8001063938820 |

| Wydatek [l/h] | 100 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| nr EAN | 8001063783482 |

| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| TECDOC-Nr silnika | 5007 |
| nr EAN | 5901619505144 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,10 |
| Wydatek [l/h] | 95 |
| Napięcie [V] | 12 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Gaźnik |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8 |

| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Numer podwozia od | 19-JB124 501 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie [bar] | 0,24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074222089 |



| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Średnica [mm] | 38 |
| Ciężar [kg] | 0,40 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 8 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Długość 1 [mm] | 85 |
| Długość 2 [mm] | 134 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |

| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Szerokość [mm] | 115 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 145 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| Ciężar [kg] | 0,602 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| nr EAN | 4046001299650 |

| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Szerokość [mm] | 102 |
| Długość [mm] | 115 |
| Wysokość [mm] | 145 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,9 |
| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
| nr EAN | 4046001301186 |

| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Szerokość [mm] | 115 |
| Długość [mm] | 103 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Wysokość [mm] | 145 |
| Ciężar [kg] | 0,9 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
| nr EAN | 4046001301209 |

| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| dla numeru artykułu | V10-09-0801 |
| dla numeru artykułu | V10-09-0801-1 |
| dla numeru artykułu | V10-09-0826 |
| dla numeru artykułu | V10-09-0826-1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,576 |
| nr EAN | 4046001299667 |

| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| TECDOC-Nr silnika | 5027 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Rok prod. od | 198710 |
| Szerokość [mm] | 102 |
| Długość [mm] | 115 |
| Wysokość [mm] | 145 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,9 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
| nr EAN | 4046001301223 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro produkowanego od 1987.08 do roku 1988.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1987.08 do roku 1988.12, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025