
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 3165143088630 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 113 |
| Szerokość [mm] | 38 |
| Wysokość [mm] | 38 |
| nr EAN | 5012759452943 |

| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciśnienie [bar] | 2,94 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wydatek [l/h] | 80 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez filtra |
| nr EAN | 8717613028575 |

| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 75 |
| Ciężar [kg] | 0,296 |
| nr EAN | 8053379082056 |

| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 75 |
| Ciężar [kg] | 0,296 |
| nr EAN | 8053379082063 |

| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 110 |
| nr EAN | 8053379083589 |

| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 120 |
| nr EAN | 8053379126262 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079331982 |

| Wydatek [l/h] | 90 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| nr EAN | 8001063694528 |

| Wydatek [l/h] | 90 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| nr EAN | 8001063683638 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
| Wydatek [l/h] | 90 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| Wydatek [l/h] | 95 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Wersja | BOSCH |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 185 |
| Wysokość [mm] | 60 |
| Ciężar [kg] | 0,555 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,8 |
| nr EAN | 4046001416729 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025