Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » układ kierowniczy Renault KANGOO (KC0/1_) » przekładnia kierownicza i pompa Renault KANGOO (KC0/1_)

przekładnia kierownicza i pompa do RENAULT KANGOO (KC0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT KANGOO (KC0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Przekładnia hydrauliczna z drążkami / RENAULT Clio 98-, Kangoo 97-
przekładnia kierownicza z listwą zębatą
hydrauliczny
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych SMI
Długość całkowita [mm] 1054
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 42
Rozmiar gwintu wejście M16
Wymiar gwintu wyjście M18
Ograniczenia producenta Pipes routed on top
Ciężar netto [kg] 6
nr EAN 5704651048637
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych SMI
Długość całkowita [mm] 1185
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 8
nr EAN 5704651049771
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW/SMI
Długość całkowita [mm] 1170
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 40
Rozmiar gwintu wejście M16
Wymiar gwintu wyjście M18
Ciężar netto [kg] 5,7
nr EAN 5704651432238
Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 4,2
nr EAN 5704651411202
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5704651440639
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 2,9
nr EAN 5704651441056
Szerokość [mm] 18,0
Średnica wewnętrzna [mm] 25,0
średnica zewnętrzna [mm] 103,6
Ciężar [kg] 0,31
Ilość żeber 4
nr EAN 4027816321491
Ograniczenia producenta SAG-ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SAG-ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 4
Ø koła pasowego [mm] 120
Ograniczenia producenta TTA
Tryb pracy hydrauliczny
Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm] 1180
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Kształt adaptera Kształt gwiazdy
Odstęp adaptera od pompy [mm] 30
Ograniczenia producenta ZF
nr EAN 5901779849225
Profil piastyTriangle
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaTTA
Rozmiar gwintu 1M16
EAN5901321451708
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619508329
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 2,9
nr EAN 5902659795632
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5902659795588
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074284865
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 80
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074308783
cena brutto:
561.00 zł
 Kup
Tryb pracy manualny
dla numeru OE 8200050757
nr EAN 3660872442079
Ciężar [kg] 2,32
Ciśnienie robocze [bar] 80
Materiał Aluminium
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 50
Ciężar [kg] 2,58
Ciśnienie robocze [bar] 80
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 50
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TTA
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 39
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938099039
z kołem, NISSAN INTERSTAR DCI OPEL MOVANO 1.9DTI, 2.2DTI, 2.5DTI OPEL VIVARO 1.9DTI, 2.0 16V, 2.5DTI RENAULT MASTER II 1.9DCI, 2.2DCI, 2.5DCI RENAULT TRAFIC II 1.9DCI, 2.0, 2.5DCI
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.