
| TECDOC-Nr silnika | 24927 |
| Przewód układu chłodzącego | od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy silnika |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,185 |
| dla numeru OE | 1343.HX |
| nr EAN | 4054224061787 |

| TECDOC-Nr silnika | 5396 |
| Przewód układu chłodzącego | od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy silnika |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,154 |
| dla numeru OE | 1343.Z2 |
| nr EAN | 4054224061794 |

| TECDOC-Nr silnika | 24927 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 5396 |
| Numer pozycji do | 09491 |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| Ciężar [kg] | 0,24 |
| dla numeru OE | 1351.Y4 |
| nr EAN | 4054224064863 |

| Strona zabudowy | góra |
| Kod silnika | TU3JP |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 280 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 31 |
| nr EAN | 5414465192883 |

| Rok prod. do | 200012 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Kod silnika | TU3JP |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 450 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 26 |
| nr EAN | 5414465192890 |

| Rok prod. od | 200012 |
| Rok prod. do | 200203 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Kod silnika | TU3JP |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 200012 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Kod silnika | TU3JP |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| Strona zabudowy | na dole |
| Kod silnika | TU3A |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 445 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 30,5 |
| nr EAN | 5414465699917 |

| Strona zabudowy | góra |
| Kod silnika | TU3A |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 350 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 30 |
| nr EAN | 5414465699924 |

| Rok prod. od | 200209 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Kod silnika | TU3JP |
| Przewód układu chłodzącego | Połączenie rurowe do termostatu |
| Rok prod. od | 200410 |
| Rok prod. do | 200510 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Kod silnika | TU3JP |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 550 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 30 |
| nr EAN | 5400608121940 |

| Przewód układu chłodzącego | od silnika do chłodnicy silnika |
| Masa [g] | 212 |
| Strona zabudowy | góra |
| nr EAN | 8033989174778 |

| Masa [g] | 333 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Wersja | New version |
| nr EAN | 8033989427478 |

| nr EAN | 8051311608241 |

| Przewód układu chłodzącego | od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika |
| dla numeru OE | 1351Y6 |
| nr EAN | 3660872376183 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej chłodnicy silnika |
| Strona zabudowy | na dole |
| dla numeru OE | 1351Y4 |
| nr EAN | 3660872355652 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej chłodnicy silnika |
| Strona zabudowy | góra |
| dla numeru OE | 1343HX |
| nr EAN | 3660872416230 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej do wymiennika ciepła |
| Strona zabudowy | wlot |
| dla numeru OE | 6464TS |
| nr EAN | 3660872417350 |

| Przewód układu chłodzącego | od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika |
| dla numeru OE | 1307WL |
| nr EAN | 3660872417343 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej chłodnicy silnika |
| Strona zabudowy | na dole |
| dla numeru OE | 1351EW |
| nr EAN | 3660872417268 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej do wymiennika ciepła |
| Strona zabudowy | wylot |
| dla numeru OE | 6466Z8 |
| nr EAN | 3660872418258 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej do silnika |
| Strona zabudowy | wylot |
| dla numeru OE | 1323Y0 |
| nr EAN | 3660872418500 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej do silnika |
| Strona zabudowy | wylot |
| dla numeru OE | 1343AC |
| nr EAN | 3660872418555 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej do silnika |
| Strona zabudowy | wylot |
| dla numeru OE | 1343ER |
| nr EAN | 3660872418562 |

| Przewód układu chłodzącego | od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika |
| dla numeru OE | 1307QE |
| nr EAN | 3660872420961 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej do wymiennika ciepła |
| Strona zabudowy | wylot |
| dla numeru OE | 6466V0 |
| nr EAN | 3660872421197 |


| TECDOC-Nr silnika | 5396 |
| Przewód układu chłodzącego | od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy silnika |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,17 |
| dla numeru OE | 1343.Z2 |
| nr EAN | 4054228061790 |

| TECDOC-Nr silnika | 5396 |
| Numer pozycji od | 09275 |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| Ciężar [kg] | 0,475 |
| dla numeru OE | 1351.GZ |
| nr EAN | 4054228064876 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej do wymiennika ciepła |

| Materiał | Guma |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego |

| Wersja | Serbatoio espansione |

| Strona zabudowy | na dole |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 31 |

| Strona zabudowy | na dole |
| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej chłodnicy silnika |

| dla numeru OE | 1343Z2 |
| Strona zabudowy | góra |
| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej chłodnicy silnika |

| kod | TU3JP / KFW |
| Numer pozycji do | 08791 |
| kod | TU3JP / KFX |
| Numer pozycji do | 08791 |
| Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| Strona zabudowy | na dole |

| Rok prod. od | 200012 |
| Rok prod. do | 200203 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Kod silnika | TU3JP |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 200012 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Kod silnika | TU3JP |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego |
| Strona zabudowy | na dole |
| Kod silnika | TU3A |
| Ciężar [kg] | 0,213 |
| nr EAN | 4046001847158 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia do Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.4 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.4 i produkowanego od 1998.09 do roku 2012.12
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia do Peugeot 206 liftback (2A/C)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia do Peugeot 206 liftback (2A/C) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 1998.09 do roku 2012.12, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025