
| Średnica wewnętrzna [mm] | 20,5 |
| Grubość [mm] | 5,5 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| nr EAN | 4041248866641 |

| Grubość [mm] | 4,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4027816297529 |

| Przewód układu chłodzącego | od rozdzielacza do chłodnicy silnika |
| Kolor | czarny |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,446 |
| dla numeru OE | 1K0 121 156 DN SK |
| nr EAN | 4054224709610 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 38,0 |
| Przewód układu chłodzącego | od silnika do rury wodnej |
| Strona zabudowy | góra |
| Ciężar [kg] | 0,326 |
| dla numeru OE | 1K0 121 156 AF |
| nr EAN | 4054224729663 |

| od silnika do chłodnicy silnika | |
| EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk) | |
| Ciężar [kg] | 0,503 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 7,5 |
| średnica wewnętrzna 3 [mm] | 7,5 |

| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| dla numeru OE | 1K0121051H |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 850 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 30 |
| nr EAN | 5400608122398 |

| Strona zabudowy | góra |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Numer podwozia do | 1K6620605 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | góra |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Numer podwozia do | 1K6620605 |
| Strefy klimatyczne | dla zimnych klimatów |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | góra |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Numer podwozia od | 1K6620606 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 534 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 41,1 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 29,9 |
| nr EAN | 5400608260489 |

| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| dla numeru OE | 1K0122051R |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5400608390414 |

| TECDOC-Nr silnika | 24314 |
| Przewód układu chłodzącego | od silnika do termostatu |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5400608419078 |

| Rok prod. do | 2009.07 |
| TECDOC-Nr silnika | CBDA |
| Przewód układu chłodzącego | Zbiorniczek wyrównawczy do silnika |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 16 |
| przestrzegać broszury | |
| Długość rury [mm] | 620 |

| Rok prod. od | 2009.07 |
| TECDOC-Nr silnika | CBDA |
| Przewód układu chłodzącego | Silnik do zaworu |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 17 |
| przestrzegać broszury | |
| Długość rury [mm] | 530 |


| Materiał | Guma |
| Masa [g] | 410 |
| Strona zabudowy | góra |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nasadką rurową |
| nr EAN | 8033989427195 |

| Masa [g] | 87 |
| Strona zabudowy | wlot |
| nr EAN | 8033989428093 |

| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Masa [g] | 212 |
| nr EAN | 8051300608139 |

| Materiał | Metal |
| Masa [g] | 392 |
| nr EAN | 8051324608375 |

| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej chłodnicy silnika |
| Strona zabudowy | na dole |
| dla numeru OE | 1K0121156DN |
| nr EAN | 3660872434968 |





| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 38,0 |
| Przewód układu chłodzącego | od silnika do rury wodnej |
| Strona zabudowy | góra |
| Ciężar [kg] | 0,326 |
| nr EAN | 4054228729669 |

| dla numeru OE | 1K0121156DN |
| Strona zabudowy | na dole |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Jednostka ilości | Sztuka |
| Masa [g] | 550 |
| Materiał 1. warstwy | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Materiał 2. warstwy | Poliester |
| Materiał 3. warstwy | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |

| Materiał | Guma |
| Masa [g] | 408 |

| Materiał | Metal |

| Kolor | czarny |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 31 |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 401 |
| Średnica wewnętrzna 3 [mm] | 14,5 |
| Średnica wewnętrzna 4 [mm] | 14,5 |

| kod | CFHB |
| Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy spalin do przewodu wodnego |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| kod | 521 |
| Kod silnika | CDBA/CFHB |
| --------------- | |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 6-biegowa |
| kod | 5M1 |
| Kod silnika | AZV |
| Numer podwozia do | 1K6620605 |
| Przewód układu chłodzącego | od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 4046001602559 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI produkowanego od 2005.05 do roku 2013.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na przewody elastyczne i sztywne układu chłodzenia do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.05 do roku 2013.12, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025