Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » układ hamulcowy Nissan PRIMERA Hatchback (P12) » przewody hamulcowe elastyczne Nissan PRIMERA Hatchback (P12)

przewody hamulcowe elastyczne do NISSAN PRIMERA Hatchback (P12)

wybierz typ samochodu NISSAN PRIMERA Hatchback (P12):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość całkowita [mm] 670
Rozmiar gwintu 1 BANJO 10.0 mm
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
parzyste numery artykułów SL 5756
Ciężar [kg] 0,28
nr EAN 8717109368260
Długość całkowita [mm] 670
Rozmiar gwintu 1 BANJO 10MM
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
parzyste numery artykułów SL 5755
Ciężar [kg] 0,28
nr EAN 8717109368253
Długość całkowita [mm] 650
Rozmiar gwintu 1 BANJO 10.0 mm
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
parzyste numery artykułów SL 5870
Ciężar [kg] 0,14
nr EAN 8717109368246
Długość całkowita [mm] 653
Rozmiar gwintu 1 BANJO 10.0 mm
Rozmiar gwintu 2 INN. M10x1
parzyste numery artykułów SL 5757
Ciężar [kg] 0,14
nr EAN 8717109577938
Długość [mm] 645
Rozmiar gwintu 1 M10x1 SF
Rozmiar gwintu 2 Banjo End
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427233799
Rozmiar gwintu 1 M10x1 SF
Rozmiar gwintu 2 Banjo End
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 5900427233775
Rozmiar gwintu 1 M10x1 SF
Rozmiar gwintu 2 Banjo End
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
nr EAN 5900427233782
Długość [mm] 652
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Średnica otworu flanszy [mm] 10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez śruby ampułowej
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633378918
Długość [mm] 661
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Średnica otworu flanszy [mm] 10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez śruby ampułowej
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633378932
Długość [mm] 615
Ciężar [kg] 0,290
nr EAN 5050063600117
Długość [mm] 615
Ciężar [kg] 0,290
nr EAN 5050063600483
Długość [mm] 684
Długość 1 [mm] 264
Długość 2 [mm] 245
Średnica [mm] 10,2
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
nr EAN 4047023109750
Długość [mm] 636
Średnica [mm] 10,2
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
nr EAN 4047023099990
Długość [mm] 636
Średnica [mm] 10,2
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
nr EAN 4047025096539
Długość [mm] 244,5
nr EAN 4047025729864
Długość przewodu elastycznego [mm] 645
nr EAN 5012759375204
Długość 1 [mm] 260
Długość 2 [mm] 228
Długość 3 [mm] 175
Długość całkowita [mm] 488
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 Banjo
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 3322937517367
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przewody hamulcowe elastyczne

Przewody hamulcowe elastyczne


Nie czekaj, aż coś wydarzy się podczas podróży i zainwestuj wcześniej w wysokiej jakości elastyczne przewody hamulcowe. Czym różnią się miękkie elementy od twardych i gdzie je stosować? Jak sprawdzić ich stan i kiedy najlepiej jest je serwisować?

W naszym sklepie nie tylko znajdziecie najlepsze przewody hamulcowe do Twojego auta, ale także wskazówki, dzięki którym zadbasz o swój pojazd. Pamiętaj o tym, że każda wyprawa (niezależnie od odległości i czasu) może być niebezpieczna dla Ciebie, Twoich bliskich i innych uczestników ruchu drogowego. Postaraj się uniknąć większości zagrożeń, wybierając asortyment wysokiej jakości i pielęgnując go regularnie, zgodnie z naszymi wskazówkami.
 

Przewody hamulcowe elastyczne – kiedy ulegają awarii i czemu się zużywają


Są one dużo delikatniejsze od przewodów sztywnych, ponieważ wyprodukowane zostały z elastycznej gumy. Ich wytrzymałość zależy jedynie od materiału, dlatego warto stawiać jedynie na najlepszych producentów na rynku. Pamiętajcie, że układ hamulcowy odpowiada zarówno za bezpieczeństwo wszystkich pasażerów obecnych w Waszym samochodzie, jak i osób, które mijacie podczas trasy. 

Przewody hamulcowe miękkie dużo łatwiej dopasować do konstrukcji układu hamulcowego, lecz nie zalecamy podejmowania się samodzielnych napraw.
 

W jakich autach należy zwrócić szczególną uwagę na elastyczne przewody hamulcowe?


Jest to asortyment szczególnie narażony w autach z regulacją prześwitu nadwozia. Częsty ruch powoduje zmęczenie materiału, który zaczyna twardnieć i pękać. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku modeli wykorzystujących napęd 4x4 podczas wypraw offroadowych i szybkich sportowych samochodów wyścigowych. Wielokrotne użycie hamulca w krótkich odstępach czasowych, powoduje nadmierne zużycie się części eksploatacyjnych. 

Podejmujcie okresowe przeglądy stanu technicznego w profesjonalnych warsztatach i wybierajcie zawsze wyposażenie z najwyższej półki. Pozwoli Wam to zminimalizować zagrożenie.