Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Volkswagen BORA I (1J2) 1.9 TDI (2000.11-2005.05) 130km » V40-4102 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.9 Tdi (2000.11-2005.05) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V40-4102 VAICO

V40-4102 Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität VAICO
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:4 szt.
:6 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
numer części:

V40-4102

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Długość [mm]198
Rozmiar klucza17/17
Gwint wewnętrzny 2 [mm]M 10x1
Gwint wewnętrzny 1 [mm]M 10x1
Ciężar [kg]0,111
nr EAN4046001442025
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V40-4102 VAICO

Przewód hamulcowy elastyczny tył P (dł. 198mm, M10x1/M10x1) pasuje do: CHEVROLET CORSA, TIGRA, VECTRA, DAEWOO ESPERO, NEXIA, OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC 1.0-3.6 09.81-12.09
numery OEM:
OPEL      00562 094
OPEL      00562 346
OPEL      05 62 094
OPEL      05 62 346
OPEL      45 65 719
OPEL      5 62 094
OPEL      5 62 346
OPEL      90 235 999
OPEL      90 445 758
OPEL      90445758
SAAB      32 019 525
SAAB      45 65 719
VAUXHALL      04565719
DAEWOO      96179489

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V40-4102 VAICO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.