Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » paski napędowe Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) » pasek wieloklinowy Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) » rolka napinacza paska wieloklinowego Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)

rolka napinacza paska wieloklinowego do CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)

wybierz typ samochodu CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 55
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 25
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901812502254
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 26
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901812504814
średnica zewnętrzna [mm] 65
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 25,5
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901812506771
Numer seryjny K1225777
nr EAN 5901159203432
Numer seryjny K1226011
nr EAN 5901159238014
średnica zewnętrzna [mm] 55
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 25
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5907558522099
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 26
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901619590263
Urządzenia napędzane agregat napędzany: alternator
Szerokość [mm] 25,5
średnica zewnętrzna [mm] 60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
nr EAN 4031185186216
Średnica [mm] 55
Szerokość [mm] 25
Sterowanie rolką napinacza automatyczny
nr EAN 7316572283295
Średnica [mm] 60
Szerokość [mm] 25
Sterowanie rolką napinacza automatyczny
alternatywny zestaw naprawczy VKM 36031
nr EAN 7316574862085
Masa [g] 650
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 65
Szerokość 1 [mm] 22
nr EAN 3413521026577
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
rolka napinacza paska wieloklinowego

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Jedynie części wykonane z najlepszych materiałów i z zachowaniem precyzji produkcji mogą zagwarantować satysfakcję. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wyposażenie auta ma znaczenie dla bezpieczeństwa kierowców, pasażerów i pozostałych uczestników ruchu. Oferujemy więc jedynie oryginalne części od renomowanych producentów. W tej kategorii znajdziesz m.in. takie elementy jak rolka napinacza paska wieloklinowego

Ta niewielka część wyposażenia, odpowiedzialna jest za pracę wielu istotnych układów w pojeździe. Brak odpowiedniego napięcia paska klinowego oznacza konieczność przerwania jazdy i naprawę. Zachęcamy do inwestycji w sprawdzone rozwiązania, które cieszą się wysoką popularnością wśród zadowolonych klientów. 
 

Jak ważna jest rolka napinająca paska wieloklinowego?


Czy wiesz, że pasek klinowy połączony jest z wałem korbowym silnika, dzięki czemu napędza wiele istotnych układów w aucie? Odpowiada m.in. za pracę pompy wspomagania, sprężarki klimatyzacji, alternatora, czy chociażby pompy płynu chłodniczego. Bez odpowiedniego napięcia paska klinowego, samochód automatycznie nie może kontynuować jazdy, gdyż układ chłodniczy, elektryczny i wspomagania przestają pracować.  Potrzebuje on oczywiście dobrego naprężenia, za które odpowiada napinacz. Ten zaś zależny jest od rolki, bez której cały system nie ma prawa działać. 
 

Jak dbać o stan rolki napinacza paska klinowego?


Regularne przeglądy stanu zużycia rolki napinającej pasek wieloklinowy powinny w stanowczości wystarczyć. Płynne działanie, brak luzów i praca w jednej płaszczyźnie gwarantują, że układ powinien odpowiednio funkcjonować podczas jazdy. Jeśli jednak usłyszycie w podróży pisk lub metaliczny dźwięk wydobywający się z silnika, oznaczać to może pojawienie się problemów. 

Warto weryfikować także, czy nie powstały żadne wgniecenia, zarysowania i wyszczerbienia na rolce. Mogą one nie tylko negatywnie wpływać na proces eksploatacji pozostałych części, ale także powodować poważne awarie, które w konsekwencji zniszczą pozostałe elementy silnika, układu chłodzącego itp.