
| Długość 1 [mm] | 65 |
| Długość 2 [mm] | -5,00 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,70 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość zębów | 11 |
| nr EAN | 5901259421590 |

| Rok prod. od | 200703 |
| Rok prod. do | 201609 |
| Kod silnika | DW10UTED4 |
| Typ skrzyni biegów | ML6C |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 2 [mm] | -5,00 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,90 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość zębów | 11 |
| nr EAN | 5901259421910 |

| Kod silnika | DW10UTED4 |
| Typ skrzyni biegów | ML6C |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 66,00 |
| Długość 2 [mm] | -5,00 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,40 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość zębów | 10 |
| nr EAN | 5902129019343 |

| Kod silnika | DW10UTED4 |
| Typ skrzyni biegów | ML6C |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Długość 1 [mm] | 66,00 |
| Długość 2 [mm] | -5,00 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,40 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość zębów | 10 |
| nr EAN | 5902129072539 |

| Rok prod. od | 200702 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,9 |
| Liczba otworów do mocowania | 0 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Ilość zębów | 12 |
| Ilość zębów | 11 |
| Zacisk | 50 |
| Zacisk | 30 |
| Ø flanszy [mm] | 72 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | -5,5 |
| Rodzaj rozrusznika | samoułożyskowany |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Rozmiar gwintu 1 | M10 |
| Rozmiar gwintu 2 | M10 |
| Długość [mm] | 238 |
| Pozycja / stopień | links |
| Kąt mocowania [stopień] | 55 |
| Miara kątowa rozstawu szczęk [stopnie] | 35 |
| Miara kątowa otworu mocującego [stopnie] | 55 |
| nr EAN | 4047025364584 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba zębów | 11 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,9 |
| Jakość | Premium |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Nowa część bez depozytu | |
| Ciężar brutto [g] | 4490 |

| kod | Dispatch |
| --------------- | |
| kod | Jumpy |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,7 |
| Ø flanszy [mm] | 65 |
| Ilość zębów | 10 |
| Ilość zębów | 11 |
| Ilość zębów | 12 |
| Ilość zębów | 13 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Zacisk | M8 |
| ID wykonania wtyczki | M5 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Ciężar netto [kg] | 3,7 |
| nr EAN | 5704651007122 |

| kod | Dispatch |
| --------------- | |
| kod | Jumpy |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,9 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ciężar netto [kg] | 5 |
| nr EAN | 5704651395847 |

| Kod silnika | RHK (DW10UTED4) |
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,9 |
| Ilość zębów | 11 |
| Szczelina-ustawienie podstawowe [mm] | -4 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| nr EAN | 4082300334494 |


| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,4 |
| Ilość zębów | 11 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Pozycja / stopień | R 56 |
| Zacisk | NO |
| Ciężar [kg] | 3,85 |
| nr EAN | 3276424380685 |

| Rok prod. od | 200703 |
| Kod silnika | DW10UTED4 |
| Typ skrzyni biegów | ML6C |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Nowa część | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,9 |
| Liczba zębów 1 | 11 |
| Liczba zębów 2 | 12 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość otworów gwintowanych | 3 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Pozycja / stopień | L 56 |
| Zacisk | NO |
| Ciężar [kg] | 4,32 |
| nr EAN | 3276424381651 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Moc znamionowa [kW] | 1,9 |
| Ciężar [kg] | 4,383 |
| Liczba otworów | 3 |
| Pozycja / stopień | R 35 |
| Zacisk | NO |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba zębów 1 | 11 |
| Liczba zębów 2 | 12 |
| Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii rozrusznik do Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 120.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 120 produkowanego od 2007.01 do roku 2016.03
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 120 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii rozrusznik do Citroën JUMPY II (VF7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na rozrusznik do Citroën JUMPY II (VF7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2007.01 do roku 2016.03, i mocy silnika 120 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025